#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Wednesday 1 March 2017

Μυστικά ομορφιάς και ευεξίας για μαμάδες Νο9 Beauty and wellness tips for moms No 9

O χρόνος είναι ίδιος για όλους! Οι σημερινές μαμάδες ασχολούνται με  πολλά πράγματα και δουλειές. Οικογένεια, σπίτι, δουλειά είναι πλέον οι καθημερινές ασχολίες για τις περισσότερες μαμάδες. Συνεπώς ο προσωπικός χρόνος συρρικνώνεται δραματικά και η περιποίηση και φροντίδα πολλές φορές θυσιάζεται.
Σήμερα θέλησα να σας αναφέρω ένα ακόμη «μυστικό» που θεωρώ σημαντικό για να δείχνει μια μαμά περιποιημένη. Είναι η φροντίδα των μαλλιών.

Μπορεί να μην είμαι ειδικός στην φροντίδα μαλλιών, όμως θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι μια πλούσια και περιποιημένη κώμη δεν περνά ποτέ απαρατήρητη. Από την άλλη είπαμε, μαμά= περιορισμένος χρόνος. Οπότε τι κάνουμε;
Αρχικά επισκεπτόμαστε ένα κομμωτή/ κομμώτρια που εμπιστευόμαστε για τις γνώσεις του και το αποτέλεσμα του. Συζητάμε μαζί του και του εξηγούμε ότι δεν διαθέτουμε αρκετό/ ίσως και καθόλου χρόνο για την σωστή περιποίηση των μαλλιών μας. Ο αξιόπιστος κομμωτής θα πρέπει να μας παρουσιάσει ένα κούρεμα που να ταιριάζει στον τύπο του προσώπου μας και φυσικά στον τρόπο ζωής που έχουμε. Σαν παραδειγμα, να σας αναφέρω ότι έχω κατσαρά μαλλιά. Αυτό σημαίνει ότι όλοι μου λένε ότι τα κατσαρά μαλλιά είναι πανέμορφα όταν είναι πολύ μακριά, όμως εγώ αυτή την περίοδο, δεν διαθέτω το χρόνο να φροντίζω τα μακριά κατσαρά μαλλιά. Οπότε καταλήξαμε μαζί με την κομμώτρια μου ότι το ιδανικό κούρεμα/χτένισμα για αυτή την περίοδο και βάση πάντα τα μαλλιά μου είναι ένα πολύ κοντό κούρεμα. Κατά συνέπεια, τα μαλλιά μου δείχνουν αρκετά περιποιημένα όταν έχουν αυτό το κούρεμα.

photo credits: www.pexels.com/

Σας προτείνω λοιπόν, να επενδύσετε, σ’ ένα καλό κούρεμα με βάση τις ιδιαιτερότητες του προσώπου σας και της ζωής σας. Διαλέξτε ένα κούρεμα/ χτένισμα που δεν χρειάζεται πολλή φροντίδα για να δείχνει όμορφο και φυσικά μπορείτε να το περιποιηθείτε εσείς η ίδια μέσα σε λίγα λεπτά. Το κούρεμα για να δείχνει όμορφο, χρειάζεται τακτικό έλεγχο. Όποτε διατηρήστε την επαφή με την/τον κομμωτή κάθε 40 μέρες. Έτσι δεν θα σπαταλάτε χρόνο για να το «σουλουπώσετε» μόνη σας μιας και ο/η ειδικός θα το φέρνει σε σειρά αυτό το διάστημα.
Επίσης επιλέξτε το κούρεμα αυτό, να μην χρειάζεται πολύ πιστολάκι και στέγνωμα. Θεωρώ πραγματικά χάσιμο χρόνου, να δαπανά μια μαμά 1 ώρα και περισσότερο ίσως προσπαθώντας να φτιάξει τα μαλλιά της. Το φυσικό στέγνωμα εξάλλου, δυναμώνει τα μαλλιά και τα κάνει πιο λαμπερά.

Εσείς πώς περιποιείστε τα δικά σας μαλλιά; 

No comments: