#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Tuesday 14 February 2017

H Rosee Visage της Phytomer! Review! Rosee Visage by Phytomer



Σήμερα θέλω να σας παρουσιάσω ένα από τα αγαπημένα μου καλλυντικά προϊόντα που χρησιμοποιώ εδώ και κάμποσα χρόνια.

Πριν σας παρουσιάσω αυτό το προϊόν θέλω να επισημάνω ότι η συγκεκριμένη ανάρτηση  δεν είναι διαφήμιση αλλά αποτελεί παρουσίαση και κριτική εξ’ ολοκλήρου από εμένα.

Φυσικά σαν αισθητικός αγαπώ τα καλλυντικά και  έχω δοκιμάσει αρκετά. Προϊόντα φυσικά, προϊόντα από χειροτεχνισσες, φαρμακείου, ευρείας κατανάλωσης και φυσικά επαγγελματικά.
Η Rosee Visage της  Phytomer είναι ένα από τα αγαπημένα μoυ που δεν αποχωρίζομαι ούτε στις διακοπές μου. Το χρησιμοποιώ για πάνω από μια δεκαετία  (με όλες τις βελτιώσεις που έχει κάνει η εταιρία τα χρόνια αυτά παραμένει κορυφαίο προϊόν ομορφιάς). 


Πρόκειται για μια τονωτική λοσιόν ντεμακιγιάζ  (κάτι σαν τα προϊόντα Micellaire, πριν αυτά εμφανιστούν στην αγορά με πολύ καλύτερες όμως ιδιότητες) της εταιρίας Phytomer.
Λίγα λόγια όμως για την εταιρία Phytomer για όσους δεν τι γνωρίζουν.
Η  Phytomer είναι μια γαλλική εταιρία επαγγελματικών προϊόντων ομορφιάς που ειδικεύεται σε χώρους spa και εργαστήρια αισθητικής σε όλο τον κόσμο. Αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στην θαλάσσια κοσμητολογια με προϊόντα 100% από φυσικά θαλάσσια συστατικά. Προσφέρει μια μοναδική προσέγγιση στην ομορφιάς με προϊόντα και φροντίδες ομορφιάς, των οποίων η αποτελεσματικότητα και ανεκτικότητα  είναι αναγνωρισμένες. Για πάνω από 40 χρόνια η Phytomer  ενσωματώνει το πνεύμα και τις αξίες της θάλασσας σε φροντίδες ομορφιάς και ευεξίας.
Η Rosee Visage  είναι ένα από τα best-seller  προϊόντα που παρασκευάζει στα εργαστήρια της στην Βόρεια Γαλλία, στον Saint- Malo. Το συγκεκριμένο προϊόν δεν περιέχει αλκοόλη και είναι ιδανικό για κάθε τύπο δέρματος. Την αγαπώ αυτή την λοσιόν γιατί είναι πολύ απαλή και προσφέρει τόνωση στην επιδερμίδα χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Από τεχνικής πλευράς, να σας αναφέρω ότι περιέχει ένα συστατικό, το Sorenia, που είναι κάτι σαν ανθόνερο της θάλασσας ενώ τα Oligomer (πατενταρισμένο προϊόν της Phytomer) προσφέρουν τα μέγιστα σε βαθμό ιχνοστοιχεία και μέταλλα απαραίτητα για μια υγιή επιδερμίδα. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι κάθε 4 λεπτά, ένα προϊόν Rosee Visage πωλείτε σε ολόκληρο τον κόσμο!
Όσοι έχουν δοκιμάσει το προϊόν, ισχυρίζονται ότι η μυρωδιά του τριαντάφυλλου που έχει αυτό το προϊόν είναι εκπληκτική. Ευτυχώς ,δεν είναι πολλή έντονη  για εμένα γιατί δεν μου αρέσει καθόλου  η  μυρωδιά  τριαντάφυλλου! Μάλιστα από την στιγμή που θα απλωθεί το προϊόν στο δέρμα είναι πολύ ελαφριά σε αντίθεση με άλλα προϊόντα του εμπορίου που γίνονται κουραστικά με τις μυρωδιές τους.
Όπως σας είπα το χρησιμοποιώ καθημερινά. Ξεβάφω τα μάτια μου με αυτό το προϊόν και το συστήνω ανεπιφύλακτα μιας και απομακρύνει ακόμη και την πιο έντονη αδιάβροχη mascara χωρίς να κουράζει τα μάτια. Η  minimal συσκευασία (άσχετο άλλα η κόρη μου πάντοτε κρατά ένα για το παιδικό της boudoir) διασφαλίζει ότι θα χρησιμοποιηθεί προϊόν σε σωστή αναλογία. Εγώ βάζω μερικές σταγόνες πάνω σε ένα δίσκο βαμβακιού και με κυκλικές κινήσεις κάνω το demaquillage στα μάτια μου. Επίσης όταν ολοκληρώσω τον καθαρισμό του προσώπου μου, χρησιμοποιώ Rosee Visage σαν τονωτική λοσιόν σε πρόσωπο και λαιμό! Αμέσως μετά την εφαρμογή, νιώθω το δέρμα μου απαλό και φρέσκο. Ειδικά το καλοκαίρι, βάζω την Rosee Visage  στο ψυγείο και έτσι προσφέρω μια επιπλέον δροσιά στην επιδερμίδα μου.
Βέβαια επειδή δεν είμαι άτομο που θέλω να σας παρουσιάσω μια κριτική  ψευτικη μ’  ένα προϊόν τέλειο, θα σας αναφέρω και αρνητικές πτυχές. Έτσι στην Rosee Visage αρνητικό κομμάτι, θεωρώ ότι το καπάκι της συσκευασίας  που δεν είναι ενσωματωμένο. Έτσι πολλές φορές έχει τύχει να μου πέσει κάτω ενώ θα προτιμούσα να μην αφαιρείται το καπάκι από την συσκευασία. Ελπίζω η εταιρία να βρει λύση σε αυτό το πρόβλημα.
Τελειώνοντας να σας επισημάνω ότι η Rosee Visage κυκλοφορεί σε 250ml  και ευτυχώς διαρκεί για αρκετό καιρό σε αντίθεση με άλλα αντίστοιχα επαγγελματικά προϊόντα.
Την Rosee Visage και όλη την γκάμα των προϊόντων της Phytomer  μπορεί να την δοκιμάσετε και να την αγοράσετε σε επιλεγμένα εργαστήρια ομορφιάς και spa σε όλη την Ελλάδα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεται στην Biactive που είναι και ο επίσημος αντιπρόσωπος και εισαγωγέας της Phytomer στην χώρας μας.

3 comments:

Δεσποινα Κολαγκη said...

πολύ ωραιο ποστ και ενδιαφερον προιον!!!

Anna Michti said...

Οι παρουσιάσεις προϊόντων από κάποιον επαγγελματία είναι πολύ χρήσιμες...Σε ευχαριστούμε Μαρια

Mαρία Γεωργακού said...

Δέσποινα Δεσποινάκι ναι είναι φανταστικο. Anna Michti ευχαριστω πολυ