#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Sunday 28 August 2016

Το Beauty harmony blog στο Ιnstagram ! Beauty harmony blog on Instagram!

Οταν ασχοληθείς με το blogging, όλοι γνωρίζουν οτι σου αρέσει να γράφεις. 
Ναι για εμένα το γράψιμο ήταν και είναι ψυχοθεραπευτικό! Από μικρή μου άρεσε να αγοράζω χαρτιά και μολύβια και να γράφω. Εγραφα, έγραφα, έγραφα μέχρι και εφημεριδουλα είχα φτιάξει και την πουλούσα (5 δρχ τότε) στις φίλες μου! 
Η γραφή με ηρεμεί και μου φέρνει ισορροπία!

Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ την ζωή μου χωρίς να αποτυπώνω τις σκέψεις! Και καπως έτσι γεννήθηκε και η ιδεα να γράψω σε τοπική εφημερίδα- περιοδικό (Θεσσαλία) τις συμβουλές μου για το επάγγελμα μου  Βέπετε τοτε δεν υπήρχαν τα ιστολόγια.
Στην συνέχεια καθώς εμφανίστηκαν τα πρώτα ιστολόγια, γεννήθηκε και η ιδέα του δικού μου ιστολογίου. Θα έγραφα συμβουλές για την αισθητική, την ομορφιά, θα έγραφα τις σκέψεις μου, τις ιδέες μου -σκεφτόμουν- Ελα όμως που το blogging απαιτεί και ωραίες φωτογραφίες! Ειδικά εαν σε ενδιαφέρει να προσελκύσεις καινούργιους αναγνώστες, οι φωτογραφίες είναι εκείνες που θα τραβήξουν την προσοχή και θα κάνουν τους αναγνώστες να διαβάσουν την ανάρτησή σου. Έτσι αρχίζεις και ψάχνεσαι και προσπαθείς με τα λίγα που γνωρίζεις να τραβήξεις όμορφες, "καθαρές" φωτογραφίες. 
Και εκεί είναι που κολλάς και τραβάς πολλές φωτογραφίες και σου γεννιούνται ιδέες για καινούργιες αναρτήσεις και "να αυτή τι όμορφη φωτογραφία, και για κάτσε να μία εικόνα ωραία και πάλι!"  Και εκεί παρουσιάζεται  το instagram!
Το instagram λοιπόν μπαίνει στην ζωή σου.  Και σε τρελαίνει με τις φωτογραφίες του. Δεν χρειάζεται λοιπόν πλέον να σκάω εαν δεν προλαβαίνω να σας αναρτώ όλες τις σκέψεις μου. Μια φωτογραφία στο instagram είναι αρκετή για να σας δείξει κάτι σημαντικό που υπάρχει μέσα στην καθημερινότητα του. 

Εαν λοιπόν θέλετε να παρακολουθείτε σημαντικές στιγμές του ιστολογίου μου, ακολουθήστε το ιστολογίο μου και στο instagram με

 #beauty_harmony_blog

Ανανεώνεται κάθε μέρα!

Σας περιμένω..





No comments: