#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Friday 12 February 2016

Το πρωινό του Αγίου Βαλεντίνου- Easy Valentine breakfast

Είμαι σίγουρη οτι για κάποιους η γιορτή των ερωτευμένων- δηλ Αγίου Βαλεντίνου - δεν τους πολυαρεσει σαν γιορτή και ξινίζουν με την αγορά από όλα αυτά τα κοκκινωπά- πραγματάκια (κουκλάκια, καρδουλάκια και λοιπά ) αλλά για πείτε μου δεν θα σας ενθουσίαζε εκείνη την ημέρα και γιατί όχι και πολλές ακόμα, να προσφέρετε στον/στην αγαπημένο/η σας ένα ιδιαίτερο πρωινό;
Οκ, θέλετε να φτιάξετε αυτό το ιδιαιτερο πρωινό (για αυτό άλλωστε συνεχίζετε να διαβάζετε την ανάρτησή μου) αλλά να μην καταναλώσετε και πολύ χρόνο για την προετοιμασία του.

Σας παρουσιάζω το πιο εύκολο και πρωτότυπο πρωινό για εκείνη την ημέρα.

Θα χρειαστείτε
  • ψωμί του τόστ (2 φετάκια)
  • ενα κουπατ σε σχήμα καρδιάς
  • λίγη μαρμελάδα σε έντονο χρωμα και πάντα ωραια γλυκιά γεύση. Εγω χρησιμοποιήσα την μαρμελάδα σανταρόζα- λεβάντα που φτιάχνω κάθε καλοκαίρι
  •  λίγη τρούφα χρωματιστή
  •  χυμό ρόδι
  • αυτοκόλλητα post it σε σχήμα καρδιάς
Πώς το έφτιαξα;
Πήρα τις φετούλες ψωμιού και στην μία, πάτησα με το κουπ πατ την καρδούλα. (Έφαγα την καρδούλα).

Μετά,  φρυγάνισα  και τις δυο φέτες στην φρυγανιέρα και έγιναν κάπως έτσι


Έβαλα την μια από κάτω και άλειψα την μαρμελάδα μου. Έβαλα και την κομμένη με την καρδιά από πάνω και γύρω από το σχήμα άλειψα με προσοχή λίγη μαρμελάδα. Πασπάλισα με τρούφα. 
Συνέχισα γράφοντας ένα μήνυμα στο post-it και το κόλλησα στο ποτήρι μου και έβαλα και τον χυμό μου και ...voila!


Καλή επιτυχία!

 






3 comments:

Δεσποινα Κολαγκη said...

ποσο τελεια και αγαπησιαρικη ιδεα!!!

Maria's Little Men.gr said...

Τι ωραία ιδέα Μαράκι μου! Έχω κάνει κάτι παρόμοιο, φτιάχνοντας αυγά στο τηγάνι!!! Αν και δεν είμαι τρελά φανατισμένη μ'αυτή τη γιορτή, παρ'όλα αυτά μου αρέσουν τέτοιου είδους τσαχπινιές!! φιλάκια

Mαρία Γεωργακού said...

Δέσποινα Δεσποινάκι έχει πλάκα. M Koutsom μερικές φορές εχουν πλάκα να κανουμε τετοιες εκπληξεις