#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Wednesday 7 October 2015

2ο βραβείο Liebster! 2nd Liebster award !

 Μπορεί ακόμα να παιδεύομαι να φτιάξω το φετινό σχολικό πρόγραμμα αλλά φαίνεται ότι εκεί που μένω λίγο πίσω και δεν έχω χρόνο για τους bloggoφίλους, αυτοί με θυμούνται και με απονέμουν ένα ακόμη βραβείο!.




Το 2ο Liebster βραβείο που χάρισε η Αθηνά από το  mummyslittleman , την ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανε! Άρχισα να διαβάζω το ιστολόγιο της πριν από λίγο καιρό και το βρήκα αρκετά ενδιαφέρον. Για ρίξτε μια ματιά εδώ
Τί είναι όμως αυτό το βραβείο;
 Το “Liebster Award” είναι ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers.
Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:
 1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.
2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.
 3) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.
 4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.


Η Αθηνά μου έθεσε και τις παρακάτω ερωτήσεις και εγώ με την σειρά τις απαντώ!

1Πως και γιατί ξεκίνησες το blogging?
 Πάει καιρός απο τότε που ξεκίνησα να γράφω! Το blogging έγινε για εμένα χόμπυ και με χαλαρώνει αρκετά

2. Τι θα διαβάσει κανείς στο blog σου?
Ξεκίνησα να γράφω θέματα ομορφιάς και ευεξίας  αλλά τελικά γράφω σκέψεις, συνταγές, θέματα αισθητικής. ταξίδια, εκδηλώσεις 
3.Από που αντλείς την εμπνεύση για τα post σου?
Αντλώ έμπνευση από καθετί που κάνει κλικ σε μια στιγμή σκέψεις
4.Αναφέρεις σε συζητήσεις με φίλους το blog σου?
Κάποιες φορές ναι κάποιες όχι. Πολλές φορές μάλιστα με ρωτούν εκείνοι ή ζητούν διευκρινίσεις 

5.Πως φαντάζεσαι το blog σου 2 χρόνια μετά?
Ούτε που ξέρω! Ακολουθώ την σκέψη μου! 

6.Ποιές 3 λέξεις σε χαρακτηρίζουν καλύτερα?
Οργάνωση, Χαμόγελο, Δημιουργία 

7.Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι πάνω σου, τι θα ήταν αυτό?
Χα χα θα ήθελα να φορώ μικρότερο νούμερο παπούτσια για να μην δυσκολεύομαι να βρω (Φορώ 41!) 

8.Τι είναι αυτό που σε κάνει να χαμογελάς, όταν η μέρα σου πηγαίνει χάλια?
Τα μικρούλια μου όταν τα βλέπω να παίζουν μαζί 

9.Τι σου αρέσει να κάνεις τον ελεύθερο χρόνο σου?
Να βρίσκομαι με τα αγαπημένα μου πρόσωπα, να διαβάζω, να δημιουργώ, να γυμνάζομαι, να ταξιδεύω! 

10. Μια ευχή  για τους αναγνώστες σου…
keep blogging!  
Λοιπόν τα δικά μου βραβεία θα δώσω σε ιστολόγια που διαβάζω εδώ και καιρό και αξίζει να διαβάσετε και εσείς 
Τουρtorial
Δεσμός Καρδιάς
 antigonidio
little deco.gr
handymammacrafts
μεγαλωνω μεγαλώνεις μεγαλώνει
εικόνες και ψίθυροι
φτερουγίσματα
Μαμά και όχι μόνο!

 at last but not least
swanocean

Κορίτσια οι ερωτήσεις που σας έχω είναι

  1. Ποιός ήταν ο λόγος που έφτιαξες το ιστολόγιο σου?
  2. Τι θα διαβάσει κανείς στο blog σου?
  3. Πώς "προμοτάρεις" το ιστολόγιο σου;
  4. Αναφέρεις σε συζητήσεις με φίλους το blog σου?
  5. Πως φαντάζεσαι το blog σου 2 χρόνια μετά?
  6. Ποιές 3 λέξεις σε χαρακτηρίζουν καλύτερα?
  7. Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι πάνω σου, τι θα ήταν αυτό?
  8. Τι είναι αυτό που σε κάνει να χαμογελάς, όταν η μέρα σου πηγαίνει χάλια?
  9. Τι σου αρέσει να κάνεις τον ελεύθερο χρόνο σου?
  10. Τι ευχή δίνεις στους αναγνώστες σου
Καλή επιτυχία!

2 comments:

TzinaVarotsi said...

Σ' ευχαριστώ για την σκέψη να χαρίσεις αυτό το βραβείο στο blog μου..
ευχαριστώ πολύ :)

Georgina said...

Σ'ευχαριστώ για την προτίμηση Μαρία. Χαιρομαι που σε βόλεψαν οι σνταγές μου. Καλή συνέχεια!