#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Saturday 11 May 2013

η γιορτή της μητέρας -3 ιδέες για δώρα

Αύριο γιορτάζουν οι μαμάδες. Τι να πρωτογράψει κάνεις για αυτό το άτομο; Θα μπορούσα να γράφω μέρες αλλα πού να βρεθεί ο χρόνος.
Για να μαθουμε όμως μερικές πληροφορίες για αυτή την γιορτή, εν συντομία πάντα!

 Η γιορτή της μητέρας  είναι προς τιμήν της μητέρας και γιορτάζεται κάθε χρόνο την δεύτερη Κυριακή του μήνα Μάη.

Στην Αρχαία Ελλάδα, η "γιορτή της μητέρας" γιορτάζοταν με μεγαλη χαρά. Ήταν γιορτή της άνοιξης όπου λατρευόταν η Γαία, η μητέρα Γη, μητέρα όλων των θεών και των ανθρώπων.

Η δεύτερη Κυριακή του Μάη που καθιερώθηκε σαν εθνική γιορτή της μητέρας στις ΗΠΑ οφείλεται στην έμπνευση μιας γυναίκας από την Φιλαδέλφεια της Ana Jarvis. Η Ana Jarvis θέλοντας να τιμήσει τη μνήμη της μητέρας της ξεκίνησε το 1907 μια εκστρατεία για να καθιερωθεί μια επίσημη γιορτή της μητέρας. Η προσπάθειά της είχε απήχηση και η γιορτή της μητέρας έγινε επίσημα εθνική γιορτή των ΗΠΑ το 1914 με προεδρικό διάταγμα που όριζε την δεύτερη Κυριακή του Μάη σαν Ημέρα της Μητέρας. (πηγή http://www.valentine.gr/mothersday_gr.php).


 
Φέτος για την γιορτή της μητέρας βρήκα αυτο το ποιήμα
 
"όταν εισαι μωρό, εκείνη περπατά πιο μπροστα απο εσένα 
     για να σε προστατευσει.
όταν είσαι έφηβος, εκείνη περπάτα πίσω σου
     για ειναι πάντα εκεί οταν την χρειάζεσαι
και όταν εισαι ενήλικας περπατά δίπλα σου
     σαν ενας καός φίλος για να απολάυσεις την ζωή"
 Για την γιορτή της μητέρας,σας μαζεψα μερικές απο τις κατασκευές που εχω παρουσιασει ήδη στο ιστολόγιο μου. Εύκολες και γρήγορες




αρωματικό κερί με μιρωδιά βανίλια
http://beautyharmonyblog.blogspot.gr/2013/04/blog-post_20.html
αντικουνουπικό λαδι  σώματος
http://beautyharmonyblog.blogspot.gr/2012/05/blog-post_27.html
αρωματική ευχετήρια κάρτα
http://beautyharmonyblog.blogspot.gr/2012/12/blog-post_14.html

να και μερικές όμορφες ευχες που μπορείτε να γράψετε για την μανούλα σας

  1. Είπαν του ήλιου “γιορτάζει η μάνα” κι εκείνος βάλθηκε με φως τη γη να ντύνει. Είπαν της θάλασσας “γιορτάζει η μάνα” κι αμέσως έγινε η φουρτούνα γαλήνη. Το ‘μαθαν τα πουλιά, “γιορτάζει η μάνα” και το τραγούδι τους ξεχείλισε πλημμύρα. Το ‘μαθαν τα άνθη, “γιορτάζει η μάνα” και μοσχοβόλησε η πλάση χίλια μύρα. Τ’ άκουσε η βροχή, αλλά δεν έκλαψε δάκρυ δεν κάνει να κυλήσει αυτή τη μέρα. Τ’ άκουσε ο ουρανός κι άνοιξε διάπλατα πείτε ευχές, μύριες ευχές για τη μητέρα

    το είδα εδω http://anthipatsouri.wordpress.com/tag/%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%AE-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%82/  

     

    2.

    Ο Θεός δεν μπορούσε να τα κάνει όλα μόνος Του γι’ αυτό έπλασε εσένα μανούλα!
    Σ’ ευχαριστώ που μ’ αγαπάς και με φροντίζεις τόσα χρόνια. Μπορεί να μαλώνουμε μερικές φορές αλλά πάντα θα σ’ αγαπώ!
    Ο αγαπημένος σου γιος Βασίλης Τσ.
     
    Μαμά καλή γιορτή της μητέρας. Σ’ αγαπώ. Φτιάχνεις υπέροχα φαγητά, έχεις ωραίες σκέψεις και κάνεις πάρα πολλά καλά πράγματα. Είσαι η καλύτερη μαμά του κόσμου. Δε θέλω να πάθεις ποτέ κακό γιατί σ’ αγαπώ.
    Ιάσονας
     
    Σ’ αγαπώ πολύ μαμά γιατί είσαι πολύ γλυκιά και ό,τι και να μου κάνεις εγώ θα σε συγχωρήσω και θα σ’ αγαπώ. Εγώ κάνω ζημιές αλλά εσύ πάντα τις διορθώνεις. Από εδώ και πέρα θα τις φτιάχνω εγώ. I love mum!
    Βασίλης Κ.
     
    Μητέρα μου σ’ αγαπώ πολύ για όλα αυτά που μου έχεις προσφέρει.
    Μαμά είσαι πανέμορφη σαν το λουδούδι που την άνοιξη ανθίζει.
    Με τα λόγια δεν μπορώ να εκφράσω την αγάπη μου.
    Λυδία
     
    Σαν τ’ αστέρι κι εσύ είσαι όμορφη μαμά μου!
    Για τη μαμά μου τη μοναδική.
    Κωνσταντίνος
     

    Μαμά, μανούλα μου γλυκιά
    αυτή τη μέρα την ξεχωριστή
    ένα δώρο θα σου δοθεί
    για τη μεγάλη σου γιορτή.
    Ειρήνη Μ.
     
    Μανούλα μου, μανούλα μου τι τυχερή είμαι που έχω μια μητέρα σαν εσένα που μ’ αγαπάει με φροντίζει και με κάνει να χαμογελώ πάντα. Χρόνια σου πολλά μανούλα!
    Κλάρα
    Χρόνια πολλά μαμά!
    Να είσαι πάντα χαρούμενη.
    Να τα εκατοστίσεις.
    Σ’ αγαπώ πολύ.
    Δημήτρης
     
    Μανούλα σ’ αγαπώ και σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ γι’ αυτές τις χάρες που μου έχεις κάνει. Είσαι θησαυρός για μένα, είσαι σαν διαμάντι, σαν να είσαι αίμα μου. Μαμά Χρόνια Πολλά!
    Ο γιος σου Γιάννης



    3. δείτε και αυτό το ποιηματάκι στην εικόνα 

     
    χρόνια πολλά μανούλα μου! 

     


    Εάν βρήκατε το άρθρο αυτό ενδιαφέρον, παρακαλώ μοιραστείτε το !

No comments: